JU Željeznički školski centar u Sarajevu, u saradnji sa Udruženjem inženjera saobraćaja i komunikacija u Bosni i Hercegovini, po drugi put u Bosni i Hercegovini organizuje obilježavanje
„Međunarodnog dana svjesnoti o opasnostima na željezničko-cestovnim prijelazima“, ILCAD.
ILCAD (International Level Crossing Awareness Day) je međunarodna kampanja, koja se provodi u 51-oj državi svijeta u organizaciji Međunarodne željezničke unije (UIC) i u saradnji sa Europskom komisijom i Ekonomskom komisijom Ujedinjenih naroda za Europu.
Svrha te kampanje je promijeniti pogrešnu percepciju da su nesreće na željezničko-cestovnim prijelazima samo problem željeznice.
Kao Međunarodni dan svjesnosti o opasnostima na željezničko-cestovnim prijelazima ove godine se obilježavaju 10. i 11. juni, a ovogodišnja kampanja se provodi pod sloganom „Život je vrijedan čekanja“, a ciljana grupa stanovništva su starije osobe sa poteškoćama u kretanju.
Učesnici u saobraćaju u prilikom prelaženja pruge imaju tri predrasude.
- Predrasuda da je voz spor i da će stići na vrijeme prijeći prugu.
- Predrasuda da je voz bučan.
- Predrasuda da će se voz moći zaustaviti na vrijeme.
Upravo su ovo razlozi zbog kojih smo se odlučili ispred Saobraćajne sekcije – Sa druge strane kolosijeka, JU Željezninčkog školskog centra Sarajevo, da ove godine po prvi put obilježimo Međunarodni dan svjesnoti o opasnostima na željezničko-cestovnim prijelazima u našoj državi.
Ciljana grupa naše kampanje su učenici osnovnih i srednjih škola na području Kantona Sarajevo koji u toku svojih svakodnevnih obaveza u više navrata prelaze preko željezničke pruge.
Na području Kantona Sarajevo se nalazi 16 školskih objekata koji se nalaze u neposrednoj blizini željezničke pruge, što čini broj od najmanje 1.000 učenika koji svakodnevno prelaze preko pruge na svom putu od kuće do škole i nazad.
Naziv akcije koju želimo da provedemo u sklopu naših aktivnosti je: „VIP – Voz ima prednost“
Provođenje Akcije su podržali BH Telecom kao Generalni sponzor i JP Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine. Nadamo se i Vašoj podršci u provođenju akcije „VIP – Voz ima prednost“, na način da medijski popratite ovaj događaj. Mnogo bi nam značilo da Vi kao predstavnici medija stanete iza ove akcije. Želja nam je ovom molbom i u Vama pobuditi interes za kampanju.